|
Zastępstwa w dniu 17.11.2025 poniedziałek
|
|
Martyna Cichy
|
|
lekcja
|
opis
|
zastępca
|
uwagi
|
|
1
|
3 m - Matematyka, 29ZS
|
Adam Głombik
|
|
|
2
|
1 ke - Matematyka, 29ZS
|
Adam Głombik
|
|
|
5
|
3 TIS - Matematyka, 29ZS
|
Marcin Stalmach
|
|
|
|
|
|
|
|
Beata Gusta
|
|
lekcja
|
opis
|
zastępca
|
uwagi
|
|
0
|
4 TL - Planowanie procesów transportowych, 20ZS
|
Bożena Usarek
|
|
|
1
|
5 TLE(2) - Organizacja procesów transportowych, śwLO
|
Edward Czajkowski
|
|
|
2
|
5 TLE(2) - Organizacja procesów transportowych, śwLO
|
Edward Czajkowski
|
|
|
7
|
5 TLE(2) - Planowanie procesów transportowych, 20ZS
|
Bożena Usarek
|
|
|
8
|
5 TLE(2) - Planowanie procesów transportowych, 20ZS
|
Bożena Usarek
|
|
|
|
|
|
|
|
Alina Kozdoń-Majdzik
|
|
lekcja
|
opis
|
zastępca
|
uwagi
|
|
0
|
4 TEŻ(1) - Uczniowie przychodzą później
|
|
|
|
1
|
2 TER(1) - Bez konsekwencji (nieobecny oddział nauczyciela)
|
|
|
|
2
|
1 TEE(1) - Elektrotechnika i elektronika, 13LO
|
Sabina Głombik-Modrzyńska
|
złączenie grup
|
|
3
|
1 TEE(1) - Elektrotechnika i elektronika, W5
|
Agnieszka Wąsiewska
|
złączenie grup
|
|
4
|
1 TEE(1) - Maszyny i urządzenia elektryczne, W5
|
Agnieszka Wąsiewska
|
złączenie grup
|
|
5
|
3 TE - Maszyny i urządzenia elektryczne, 35ZS
|
Natalia Kuś
|
|
|
6
|
3 TE - Maszyny i urządzenia elektryczne, 30ZS
|
Natalia Kuś
|
doradztwo zawodowe
|
|
7
|
5 TLE(1) - Zastępstwo
|
|
cała klasa zast.B.Usarek
|
|
8
|
5 TLE(1) - Zastępstwo
|
|
cała klasa zast.B.Usarek
|
|
|
|
|
|
|
Anna Żarnowska
|
|
lekcja
|
opis
|
zastępca
|
uwagi
|
|
1
|
4 TIS(1) - Język angielski rozszerzony, 18LO
|
Joanna Dobrzańska
|
złączenie grup
|
|
2
|
4 TIS(1) - Język angielski rozszerzony, 18LO
|
Joanna Dobrzańska
|
złączenie grup
|
|
3
|
3 TP(2) - Język angielski rozszerzony, 35ZS
|
Marcin Stalmach
|
złączenie grup
|
|
5
|
3 TP(2) - Język angielski rozszerzony, 10LO
|
Mariola Ostafińska
|
złączenie grup
|
|
6
|
4 B(2) - Język angielski rozszerzony, sg3
|
Antoni Adamczyk
|
złączenie grup
|
|
7
|
4 B(2) - Język angielski rozszerzony, sg3
|
Antoni Adamczyk
|
złączenie grup
|